Rolig lördag!

Jag hade verkligen superroligt igårkväll!

Började kvällen med att möta upp Britta, Linda, Sofia och Emilia på Sushi & te. Britta hade bokat tatami (?) rummet och det var supermysigt att sitta där och käka god mat och surra :-) Har verkligen börjat älska sushi, har dock inte provat så många olika sorter ännu. Sen kilade vi vidare till Henke som hade husfest! Vi blev en massa folk och jag hann faktiskt bli lite på lyset! Men alldeles lagom, precis som planerat :-) Vid 23 snåret gick vi till festivalområdet och där var det minst sagt fullt med folk! Endel välbekanta ansikten och jag blev så himla glad när jag såg Johan och Egon! Tänk att det redan är 3 år sen vi tog studenten, gymnasietiden var verkligen sjukt rolig tillsammans med dom! :-)

Idag har jag mått bättre än jag trodde, hade sån hemsk huvudvärk när jag la mig inatt men den hade tack och lov gått över när jag vaknade :-) Vi har verkligen tagit det lugnt här hemma idag, och skönt det! Imorgon jobbar jag kväll. Skulle egentligen varit ledig tills på torsdag men fick chansen att jobba fyllnads 3 dagar och det passade perfekt då min mamma kunde vara med Gabriel 2 timmar imorgon och sen var både jag och S lediga tisdag - onsdag! Lite extra pengar är bara bra :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0