Stress och bvc

Herregud, inte hann jag med mycket idag alltså. Ibland räcker tiden inte riktigt till och jag önskar att timmarna kunde vara några fler! Får vara effektiv imorgon istället.

Det gick bra på bvc i alla fall! Han väger numera 7460 gram (+240 sen sist), är 72 cm lång och lillahuvudet mäter 44,5 cm. Han går upp sakta men säkert men följer sin kurva! Blev inge vaccin idag eftersom han är lite förkyld så vi fick en ny tid om 2 veckor. Det var bra att vi hade ett läkarbesök också eftersom Gabriels vänstra öga vätskat de senaste dagarna, men läkaren tyckte det var så fint så och att vi bara skulle tvätta med vatten. Jag hoppas bara det inte är någon ögoninflammation på gång, vill ju inte att han ska vara sjuk inför sin födelsedag! När han är 15 månader ska vi på nästa besök, både vår bvc-sköterska och jag tyckte att 18 månader var lite väl länge.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0