Blodigt värre

Hua.. Idag gjorde Gabriel mig riktigt nervös. Han satt och lekte i sin matstol i köket medan jag höll på med disken. Då gick jag ut till hallen för att hämta hemtelefonen och när jag vänder mig om sitter han där med blod i hela ansiktet! Börjar typ grina (som vanligt) och springer och hämtar papper. Fick nog mest panik eftersom jag inte visste varifrån det blödde eller vad han lyckats med, för han var alltså blodig från hakan upp till ögonbrynen. Gabriel började ju givetvis gråta för att jag var helt hypo! När jag torkat bort allting ser vi att det är från munnen det blöder och efter lite bråkande så är det från där en tand börjat spricka igenom. Ibland så gnager Gabriel på matstolen och jag skulle gissa att han råkade stöta emot lite hårdare och eftersom tandköttet redan var så utsatt började det blöda. Så det var ju ingen fara, men det var verkligen obehagligt. Inge mera blod nu! Men det är inte så troligt, så mycket som han härjar redan nu lär det nog bli ett par ärr lite här och var de närmaste åren :-)

Kommentarer
Postat av: Vi2blir3.se - Malin

Hejsan :) vad roligt att du hittade till min sida :)



Tackar :) Ja de är alltid skönt när man får de bekfräftat, nu kan vi slappna av och bara njuta =)

2010-06-21 @ 12:27:35
URL: http://vi2blir3.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0