Dagen

Vi har haft en bra och mysig dag idag! Fick besök av min mamma och morbror Mats på förmiddagen, efter lunch kilade vi till Vigan och Ebba där Emmelie och Lea var. Lea är 3 veckor yngre än Gabriel och han tyckte det var kul att leka med någon jämnårig! Han träffar ju mest yngre fjällor så ;-) Hahaha! Efteråt gick vi till stan i sällskap med V och E och jag köpte ett par nya solglasögon och en almenacka åt mig och ett bar byxor åt lilleman. Vi mötte upp Gabriels älskade gudmor och som vi har saknat henne! Gick till Lindex och la undan ett par jeansleggings åt mig. Ska köpa dom först imorgon då jag har en 50% rabattkupong som jag hade lämnat hemma. Det är skönt att det är mode med legging och jeansleggings och finns överallt för vanliga jeans är bara att glömma med min "efter graviditets-mage" :-) Jag och lilleman mötte upp pappsen och så gick vi och åt middag på Dagoberts. Jag åt en bakad potatis med typ världens godaste röra på kallrök lax, mums! Nu ligger Gabriel och sussar och S är iväg hos en kompis och jag njuter av lite egentid. Funderar på att ta mig ett glas vin ikväll faktiskt, jobbar ju hela långa helgen och nog hade det varit gott :-)



Nu kan jag äntligen börja planera och få lite struktur på livet igen! :-)



Har funderat på dessa byxor åt G typ varje gång jag varit på H&M men har alltid blivit för snål, men då idag när jag såg att det var rea och de fanns kvar i hans storlek slog jag till! Så smidigt att kunna göra dem till shorts!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0