Dagens

  • Städa
  • Lunch
  • Putsa fönster
  • Kaffebesök av moster Veronica & familj (?)
  • Ica > fixa middagsmat
  • Tvättstuga
  • Mys & gos!

Det är dagens planer i korthet. Har hunnit bädda rent i Gabriels säng och vikt in tvätt på morgonen. Nu tar G en nap och jag ska göra ett städryck här hemma. Inatt hade föressten hans blöja läckt, vi bytte upp till storlek 4 (7-14 kg) i lördags och det verkar som att den är lite stor vid låren. Jag har ju "hört" att liberos blöjor sitter bättre på lite rundare barn, men vi har alltid varit nöjda med passformen! Vi har provat pampers men jag tycker de blir så äckliga och luktar kiss direkt! :-P Jaja, jag hoppas det inte händer flera gånger, men då får vi helt enkelt prova en annan blöja.

Nu ska jag sätta igång med städningen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är den. :)

2010-06-28 @ 19:30:30
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gjorde du det, söt du är. :) Vad sägs om och ses när flyttkaoset har lugnat ner sig?

2010-06-28 @ 22:15:12
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: ånis

Åsså kom aldrig den där (o)trevliga mostern med familj.. men det blir snart iaf :) Kramen på er

2010-06-29 @ 09:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0