Godkväller!

Ikväll har Linn varit här. Vi har pratat gamla minnen och skrattat som tokar! Hon är härlig! :-)

Idag har jag städat här hemma, eller försökt. Fick ganska mycket gjort då Gabriel sov i 2½ timme på eftermiddagen. Torkade lister och sånt tjafs, det gör jag typ aldrig! Vardagasrummet ser dock fortfarande ut som en krigszon. Eller egentligen är det bara lite påsar som ligger framme.. och Gabriels leksaker, men dom tycker jag bara är charmiga! Det är liksom livet nu med leksaker överallt :-) Ska bli skönt sen när han har eget rum och man kan strukturera och organisera upp lite. Jag hoppas ju bara att jag hittar de turkosa pallarna, men jag har nästan gett upp förhoppningarna. (Och ja, de är turkosa. Inte ljusblåa som bilden visar ;-) ) Känns så typiskt bara att de slutade säljas strax innan jul, varför ska jag alltid komma på saker när det är för sent?


Kommentarer
Postat av: Johanna

men hur gick det med dom du hittat på.. blocket (?)? Ville hon inte skicka dom?

2010-06-02 @ 09:15:52
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jaha, vilken otur! :(

2010-06-02 @ 09:33:06
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Johanna

Oj. Ja, jag köper tränings-bhar och linnen lite överallt. Den vita som jag har på bilden är köpt på Åhlens för typ hundra år sen, samma "bh:n". Annars finns det ju nästan på dom flesta klädaffärer. Åhlens, H&M, Intersport, Stadium, Team Sportia. Jag gillar sånna som har "boxar-rygg" där bak, dom sitter som på plats när man tränar, eller vad man nu gör :) Sen skulle jag faktiskt rekommendera att köpa märkes-linnen/tröjor, typ Nike, Adidas osv, dom är inte så farligt mycket dyrare, men det är mycket bättre kvalitet. Dom billigare tappar passformen efter ett tag, och så sitter dom inte lika bekvämt! Tycker jag!

2010-06-02 @ 12:14:55
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: stina

dom har två sånna limegröna stolar i skyltfönstret på vacker tass? heter det så? brevidbjörken typ. Kanske dom har blåa inne i butiken? jag vet inte, men jag såg två lime i fönsret. värt en kik kanske.

2010-06-02 @ 16:51:37
Postat av: Anonym

Är det okej om jag bloggar söta Gabriel? :) Hade inte ditt nummer så frågar här istället, hehe!

2010-06-02 @ 17:36:52
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0