Kaos

Förmiddagen spenderades i städandets tecken, men trots det ser det värre ut nu ikväll än imorse. Jag började nämligen möblera om i sovrummet så nu har vi ett sängbord och ett skötbort till övers. Vi som har nog fullt i lägenheten! Borde egentligen gått igenom förrådet innan eftersom ingenting får plats där nu, men det är lätt att vara efterklok.. Men jag har känt mig så ledsen och orolig över en massa saker ikväll så jag behövde få pyssla, ska fortsätta med det alldeles strax. Skiter i att promenera ikväll. Tappade helt motivationen igår då jag vägde mig och bara hade gått ner 0,7 kg.. Men jag hade ju slarvat med maten ganska mycket under den 2 veckorsperioden så jag visste redan innan att jag inte skulle ha gått ner så mycket. Men imorgon är en ny dag med nya tag!

Nu ska jag ta tag i disken från middagen i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Pyssel är bra när man är lite nere, ny dag imorgon! Hejja hejja! :)

2010-06-08 @ 21:53:29
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Kristina

-0,7kg är ju bättre än ingenting!! Och framförallt bättre än att gå upp iaf ;-), men hur som helst; förstår att det känns lite tungt! Men imorgon är det en ny dag med nya tag :-)!! Hör av dig om du vill ha sällskap på någon promenad!

2010-06-08 @ 22:12:38
URL: http://lillavaochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0