Kärleken större än störst ♥

Det har regnat hela dagen och kvällen, men vi har haft en mysig innedag idag. Vi har lekt tillsammans på lekmattan, läst (eller jag försökte läsa medan Gabriel bläddrade) och sjungit från Barnens första bok som innehåller en massa bra visor och ramsor. Gabriel blir bara härligare och jag älskar honom bara mer och mer för varje dag som går! Nu kan man kommunicera med honom på ett helt annat sätt än bara för 2 månader sen och igår sa han faktiskt "amamama" och "apapapa"! Jag skulle tro att det var mamma och pappa! "Gabriel" reagerar han också på! Han tycker det är jätte roligt att höja rösten och göra olika läten och vill givetvis att man ska härma honom. Han riktigt klurar ut olika ljud för att det ska bli så svårt som möjligt. Min lilla gullunge! Vi skrattar så mycket tillsammans om dagarna. Det är en sån obeskrivlig lycka att vara mamma! Han förgyller mitt liv!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, men juste. Då kanske vi gör det, spännande. :) Om inte, så får ni ha en bra dag där. Kraam!

2010-06-04 @ 22:38:16
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vi kommer nog inte med någon beställning från Ikea, för vi trooor att vi ska dit en sväng innan flytten, annars så löser det sig sen! Så du vet! Hoppas ni hittar det ni behöver! :)

2010-06-04 @ 22:44:56
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0