Midsommarafton

Hoppas ni alla har haft en superfin midsommarafton!

Själv har jag spenderat min tid på jobbet mellan 13-20.30 och jag måste ju erkänna att det var liiite trist att jobba när det var kanonväder just idag. Men just midsommarhelgen är som vilken helg som helst för mig och det blir ju lite extra klirr i kassan med ungefär dubbel timpenning. Om ett par år när G har blivit lite äldre kommer vi nog omprioritera lite och vara ute i stugan istället!

Gårdagen var trevlig. Var på stan en sväng med mamsen och sen kom Linda hit på ett par koppar kaffe. När Gabriel somnat för natten kilade jag iväg till Johanna och Daniel och kikade på deras nya lägenheten. De har flyttat till en likadan som våran fast spegelvänd och i samma hus och allt! Jag och Johanna satt och surrade på golvet medan Daniel byggde möbler. Det bjöds på en hel del skratt och dom är verkligen helmysiga båda två! :-)

Nu ska jag hoppa in i duschen och så blir det en rätt tidig kväll. Börjar jobba 6.45 imorgon! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej, inte alla utan "bara" tre av dom. Men dom är super fina. :) Kul med extra klirr i kassan, det sitter aldrig fel. Kram

2010-06-25 @ 22:14:15
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Nina

HAHA! Jag uppdaterar bloggen eller Facebook OM det händer något, men det känns lugnt i natt. Tyvärr. ;(

2010-06-25 @ 23:10:01
URL: http://regnbagsfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0