Snorig

Idag fick vi sovmorgon till 7.50, värsta lyxen! 5.30 fick han komma över till vår säng och dricka en flaska ersättning och tydligen somnade vi om båda två då :-)

Gabriel har blivit lite snorig så idag stannar vi på hemmaplan. Hoppas bara att han inte hade det i kroppen igår då vi var hos Malin och Stina. Gabriel pussade nämligen stina 3 gånger! Han kröp fram till henne och gav henne pussar på munnen, sista gången la han till och med upp handen på hennes kind! Det var så himla gulligt! Men bara han inte hade förkylningsbakterier då :-(

Nu ska jag fixa lunch åt mig och lilleman!


Kommentarer
Postat av: Nina

Men blodpudding är väl bra och järnrikt? Jag fattar ingenting. Det är förbud hit och dit och sedan får man inte veta någonting om något inte är som det ska. Känner lite för att ge upp, men det funkar nog inte så. :/

2010-06-09 @ 12:52:57
URL: http://regnbagsfamiljen.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag känner mig inte så överdrivet trött eller så, så jag tror nog att det är lugnt. Blev mer nojig över GBS, men det löser sig nog också.

2010-06-09 @ 13:05:39
URL: http://regnbagsfamiljen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hua! Joho Stina är snorig idag :(

2010-06-09 @ 20:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0