Till vår lilla musikälskare

TACK OCH LOV är den här jobbhelgen äntligen slut. Behöver verkligen mina 2 dagar ledigt nu!

Nu har jag "gett upp" de turkosa pallarna till Gabriels rum. Anledningen till att jag ville ha dem var ju för att jag inte vill att hans rum ska bli alldeles för vitt. Tycker att ett barnrum ska vara färgglatt - stilrent men ändå busigt! Barnrummet kommer vara det roligaste att fixa iordning. Ja hur som helst.. Vi har funderat på en cd-spelare till Gabriel i födelsedagspresent, inte den mest idealiska presenten åt en 1-åring kanske, men han älskar ju musik så vi tyckte det var en bra idé och igår hittade jag en på OnOff som jag bara inte kunde motså - en vit och turkos! Det kunde inte bli mer passande. Så den klickade jag givetvis hem! Nu har han endel turkosa grejer till sitt blivande rum och ska även köpa 1 limegrön mammutpall på nästa ikeatripp.


Ps. Den finns även i rosa till små prinsessor!


Kommentarer
Postat av: Ida

Anton fick också en egen cd-spelare när han var liten och den har han använt massor (också en musik-kille). Kombon turkost och limegrönt har Anton i sitt rum, superfint och med en färgglad gardin som knyter ihop färgerna blir det toppen! Barnrum är roliga att fixa i, speciellt eftersom man får en chans att göra allt det man själv drömde om som barn.. Jag har planer på en myshörna i Antons nya rum, där hans sackosäck kommer bättre till användning :-) Lycka till med Gabriels rum!

2010-06-28 @ 09:36:56
URL: http://iandwe.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oh, den där rosa har jag tittat på. ;) Dom är så fräcka. Och jag tycker det är en perfekt present till eran prins!

2010-06-28 @ 11:10:03
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0