100629

Största delen av dagen har varit en riktig kanondag. Lite tråkigheter bara som jag tror jag lämnar utanför bloggen trots att jag egentligen bara vill skrika ut allt och beklaga mig. Nåja.. Vi får försöka lösa det på något sätt, men det känns bara så himla tråkigt..

Orkar inte skriva många rader om idag men kort och gott har den sett ut såhär: Frisörbesök (grymt nöjd!) > träffat Britta, Linda och Patric över en milkshake > en sväng på bolaget inför helgen (wii!) > matvägrande unge > middagsbesök av Britta > surr och kaffe med Britta, Emma och mamma > färgat håret mörkbrunt (fint, men ovant!)

Gabriels födelsedagspresent kom idag också, det gick då verkligen snabbt :-) Den är jättefin och fungerar alldeles utmärkt. Var ju tvungen kolla så att den var hel och så är ju G för liten för att öppna den så den står för tillfället i vårat sovrum. Vi är mycket nöjda! Insåg dock inte förän efter jag beställt den att den saknar kasettbandspelare. Jag har ett band som jag själv lyssnade på och älskade som liten som jag vill att Gabriel också ska få lyssna på, men vi har ju våran stora stereo. Dock ingen plats för den någonstans :-P


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, vill se håret!! :)

2010-06-30 @ 09:51:23
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Britta

Du är så fin!

Och håret blev kanon!



Tack för igår och tack för alla andra dagar och kommande dagar.

2010-06-30 @ 10:54:59
URL: http://sixth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0