100326

Jag är otroligt trött och orkar därför inte göra någon märkvärdig uppdatering. Gabriel har i alla fall spenderat hela dagen med världens bästa mormor och jag och S har jobbat.

Gabriel fick lite presenter av oss idag, lite sena namnsdagspresenter kan man säga :-) En bok med 365 korta godnattsagor, en liten lastbil med "sprättande" kulor i flaket och en slags konbyggsats. Han blev då så nöjd, lastbilen blev snabbt hans favorit! Måste ner i förrådet och ta upp säckarna med leksaker han fått låna av sina småkusiner Fanny och Ellen! Det är en hel del och vi behöver lite bus- och lekmaterial :-)

Nu ska jag diska undan efter middagen, slå på en panna kaffe och så kommer Britta hit på en stund.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har tänkt höra av mig till dig i flera dagar nu angående när vi ska seeees. Daniel är sjuk, eller ja, krasslig hostig och har ont i halsen (jag med litelitegrann) så vi tänkte att vi nog måste skjuta upp det igeeen så att vi inte smittar bebis! Nytt försök i veckan? Hehe :)

2010-03-27 @ 09:21:45
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0