100329

Gårdagen var riktigt mysig. Det var så härligt att komma ut och göra något tillsammans, men lite ovant att vara utan Gabriel :-) Det ska inte dröja så länge tills nästa gång bara! Det var ju första gången vi var barnfria.

Idag har jag jobbat 6.45-15.45 och imorgon jobbar jag 12-21. Ska en snabbsväng på H&M innan jag börjar imorgon också, ska köpa pyjamaser med kortaärmar och ben till Gabriel.

Ikväll har jag varit förbi Malin med familj en snabbis och kollat in deras nya place :-) Blir nog riktigt fint, och de flyttade ungeför 50 meter närmare oss ;-)

Nu ska jag krypa ner under täcket så man orkar kliva upp med lill-älsklingen klockan 6!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0