170:-

Har varit på vårdcentralen på morgonen och betalat 170:- för att få veta att jag ska tejpa bak huden vid tån och höra av mig om det inte hjälper. Väl spenderade pengar? Njae..

Simon ska iväg på stan och göra några ärenden och jag och lilleman ska vara hemma och dona på. Behöver dammsugas och skuras.. Vi har köpt ett nytt skurmedel som luktar såå gott så jag vill skura varje dag :-D Haha.. Sen vet jag inte vad dagen har mer att erbjuda, en promenad ska vi i alla fall hinna med!

Vi saknar Mari, Jonas och barnen, var alldeles för länge sen sist!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gick inte att kommentera på första inlägget.



Mamma pikade mig igår att jag måste skärpa mig med hårnålar, jag lägger och tappar dom överallt. Obra om en bebis stoppar dom i munnen:/ Skärpning på jag

2010-03-12 @ 11:11:14
URL: http://gabson,blogg.se
Postat av: Anonym

Nja det blir vi nog inte, åker väl hem ikväll eller imorgon.

2010-03-12 @ 11:14:24
URL: http://gabson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0