Beställt barnvagn :-D

Idag har vi beställt en sittvagn åt lillprinsen :-) Det blev en Emmaljunga Scooter 2.0 i färgen Dark Grey som planerat. Jag som älskar alla nyanser av grått blev överlycklig när 2010s modeller fanns i mörkgrått! Vi beställde även en fotsack i samma färg. Simon blev förvånad över hur lätt den var och jag tror att han också är väldigt nöjd med köpet. Vagnen får vi hämta efter påsk, så i början på april! Då hinner vi provköra den lite innan vi åker ner till Åland :-) Den är så smidig alltså! Men vi kommer inte att byta ut våran Edge ännu givetvis. Nackdelen med  scootern är att den endast går att köra med barnet framåtvänd, och än så länge vill jag ha Gabriel mot mig! Men det är en lyxig extravagn, och den kommer vara perfekt när man ska iväg på ica eller så :-D Jag är supernöjd, fast det kanske ni märker?! ;-)

Bilder kommer givetvis upp såfort vi hämtat hem den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0