Det bästa besöket!

Vi har haft en underbar dag/kväll. Vad jag saknat dessa två människor alltså. Vi hängde alltid med varandra de två sista åren på gymnasiet! Vi har skrattat och surrat en massa gamla minnen ikväll, jag blir nästan lite tårögd, men både Johan och Egon har betytt väldigt mycket för mig och det var så härligt att träffas igen.. Mina pojkar! Egon flyttar från Skövde till Gbg i helgen men Johan bor kvar så nu blir det absolut att hålla kontakten och träffas lite oftare. Och så har vi planerat en brakfest nästa gång Egon kommer upp ;-) Tänk att det redan gått 3 år sen vi gick ut gymnasiet fast det känns som det var igår!

 


Kommentarer
Postat av: Linn

Vilken söt liten kille :)

2010-03-05 @ 10:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0