Förkyld

Nu ska jag gå och lägga mig.. Gabriel har smittat mig med sin förkylning och jag har ordentligt ont i halsen, kan knappt svälja och rösten är påväg bort..  När jag tänker efter så är det 3e påsken i rad som jag är förkyld.. Förhoppningsvis lägger det sig lite för på fredag ska jag ju jobba, och jag tänker inte vara sjuk när man för en gångs skull tjänar bra med pengar!

Ikväll har jag kastat bort de två garderobsblommorna som stått i datarummet och planterat två små skott från svärmorstunga jag fått från jobbet :-) Det var passligt då det är just svärmorstungor jag vill ha i Gabriels rum :-) Förhoppningsvis tar de sig, jag har faktiskt aldrig planterat blommor förut!

Nä nu ska jag dricka upp mitt "frukt & yoghurt-te" och sen lägga mig så jag orkar med städningen jag måste göra imorgon.

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Krya på dig, kram :)

2010-03-31 @ 22:39:23
Postat av: Anonym

Ja, vi får hoppas hon kan komma. Men inte de lättaste att bara komma från spanien över en dag lixsom. :/ Men de löser sig nog. :)

2010-04-01 @ 07:57:02
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0