GLAD!

Åh vilken superkväll vi har haft ikväll. Vi har haft besök av min gamla klasskamrat Cecilia (från grundskolan), hennes pojkvän Robert och deras yngsta Tilde som är 2 månader ung :-) Det var så himla, himla roligt att träffas igen, det måste vi absolut göra om snart igen! Jag och Cessan pratade om att ta en tjejkväll med middag och utgång här framöver, men det var så mycket så vi får väl se när det blir av :-) Ser framemot det i alla fall! Jag skulle behöva en krogsväng ;-) De senaste två veckorna har verkligen varit bra alltså, träffat en massa härliga vänner som man inte sett på ett tag! Britta, Johan, Egon, Emma, Cessan.. Jag blir så glad, har verkligen fått en massa energi!

Gabriel väger föressten 6475 gram, är 67 cm lång och har ett huvudomfång på 42,8 cm :-) Han fick en massa beröm på BVC som vanligt, min duktiga kille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0