Lördag

Idag gav Simon mig en riktigt lång och skö  sovmorgon, vaknade klockan 11! Då vaknade Gabriel från sin förmiddagsnap också och vi klev upp och åt brunch och Gabriel åt sin lunch. Efter det gjorde jag och Gabriel oss iordning och gick ut på en långprommis :-) Det var så härligt, tänk vad lite frisk luft och sol kan göra en glad :-D

Sen så har vi haft Victoria, Emma och Mattias på besök under eftermiddagen. Mycket trevligt :-) Gabriel var en riktig charmör som alltid ;-)

Ikväll blir det nog lugnt. Ska se Melodifestivalen: "andra chansen" och bara mysa :-)

Kommentarer
Postat av: ems

storcharmören är han alltid! mysigt att vi fick komma hoppas det inte dröjer så länge till nästa gång :)

2010-03-06 @ 19:29:56
Postat av: Anonym

Nej, hon får inte ersättning. Hon får min mjölk, i flaska. ;) Jag både ammar, och pumpar.

2010-03-06 @ 20:39:18
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0