Ny kaffebryggare?

Jag funderar på om man skulle köpa en ny kaffebryggare. Vi har ju en perkulator men jag är inte alls nöjd med den, den läcker, kaffet har börjat smaka konstigt, blir en massa sump.. Så jag funderar på att byta till en kaffebryggare istället, samtidigt som det känns onödigt med en ny när den vi har inte är trasig. För den fungerar ju.. Men hur som helst, har kollat på en Braun CaféHouse KF560 och tycker den verkar vara bra, den är dock lite dyrare (599 kr) men det kan det vara värt med tanke på hur mycket kaffe vi faktiskt dricker i det här hushållet. Både jag och Simon är riktiga kaffeoholics :-) Men vi får se.. Måste se efter alla andra utgifter först!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0