Shoppingen från i torsdags

Jag är uttråkad och tänkte passa på att lägga upp bilderna på shoppingen här om dagen som utlovat. H&M hade ju invigning i torsdags och jag lyckades vara 1 av de 100 första besökarna som fick ett presentkort på 200:- och så fick man 100:- rabatt om man handlade för 500 så jag betalade exakt 236:- för detta:

  
  



1. Två stycken baslinnen (mörkgrått & rosa)
2. Oversize.. tja vadå?
3 & 4. Halsband
5. Body & byxa till Gabriel (storlek 74)


Kappahl handlade jag detta åt Gabriel i storlek 74:



Blev visst lite turkost åt honom, men jag älskar turkost så!

Givetvis gick vi till nya inredningsbutiken Hemma hos Molly också och där hittade jag denna superfina mörkgråa skålen för 89:-. Den fick bli en fruktskål här hemma :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0