Tack!

Tack för de 3 fina kommentarerna om mitt beslut att jobba i sommar. När jag kom till jobbet idag kände jag mig direkt säker på att jag valt "rätt". Simon kommer att jobba hela sommaren och det var ju också ett litet hinder till att kunna jobba men det har vi löst med hjälp av Gabriels underbara mormor och farmor. Vi kommer ju arbeta skift både jag och Simon och förhoppningsvis går vi om varandra de flesta dagar. Simons mamma har semester hela juli och de dagar det behövs kommer Gabriel att vara hos henne. Men då är den 1½ vecka i juni som det kan bli lite pusslande med, men jag jobbade så få dagar så det handlar nog inte om många dagar och då får vi se hur det passar mormor och farmor. Men det ska nog inte bli några problem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0