Massa shopping

Vilken shoppingrunda vi varit på idag alltså! Tvbänk, mobil (!!), 4 svarta förvaringsboxar till hallen, fleecepläd till Gabriel att ha i vagnen och våtservetter.

Mobilen blev en Nokia 6700 Classic som jag ville ha! Elgiganten hade ett bra erbjudande när man skaffade ett abonnemang som jag redan hade tänkt fixa så då slog jag till!

Vi har precis fått vår gamla tvbänk såld. Det kändes lite vemodigt, den var så himla fin, men väldigt opraktisk! Nu har vi i alla fall köpt en vit! Måste erkänna att den inte vad lika fin som på bild, men den kommer passa in jättefint här :-) Ska inte bygga ihop den idag dock, vill bara ta det lugnt ett tag nu..

Föressten, Gabriel var så himla söt idag inne på Elgiganten! Det var ju hans favoritaffär - en massa elektronik! Han var så himla exalterad, kunde inte alls vara stilla i famnen! Sötpojken :-)

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

Vilken härlig shopping :-)

Ja jag skulle helst vilja vänta ett tag, men går det inte så går det inte.



KRAM

2010-03-19 @ 19:45:00
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0