Examens-dag!

Idag har min älskade mamma tagit examen från hälsovägledarprogrammet på ltu! Jag är så stolt över henne! Blev så sugen på att själv börja plugga, men jag saknar ju fortfarande matte b eftersom jag inte fullföljde den kursen förra året. Matte är verkligen inte min grej och så var det ju i slutet på terminen som alla extra kontroller under graviditeten började och fostervattensprovet gjordes några dagar innan det nationella provet och då mådde jag alldeles för dåligt för att orka tänka på skolan.

Efter examen åkte vi hem och gav lilleman middag och sen åkte vi tillsammans med mamma och Björn till ming och käkade. Och Björn var så snäll och bjöd oss på maten! Sen så handlade vi ingredienser till det jag ska baka ikväll och tårtan imorgon. Tänk imorgon firar vi  min första morsdag! Förra morsdagen (31/5) låg jag inskriven på bb och det var då allt uppdagades med lillen i magen. Tiden går så fort!

Nu ska jag ställa mig och baka kladdkakemuffins med glasskräm, ett recept jag aldrig provat och som jag har hittat på min vän Kristinas blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0