Fårskinn på sommaren?

Har funderar lite på vad man ska ha i vagnen i sommar för att det ska vara svalt och bekvämt när lilleman har lite mindre kläder på sig. Tydligen så ska fårskinn ha effekten av värme på vintern och svalka i sommarvärme, och Gabriel fick ju ett jättefint äkta fårskinn i doppresent. Låter ju helt sjukt, och jag hade nog reagerat om jag sett ett fårskinn i en vagn mitt i sommaren. Men jag får nog prova detta imorgon faktiskt, men jag gissar att folk kommer titta på en som att man är tokig! :-)


Kommentarer
Postat av: Kristina

Har sett flera som har fårskinn i vagnen mitt i sommaren, dock är jag lite tveksam om det verkligen har den effekten... Men om du testar, dela gärna med dig om resultatet :-)

2010-05-21 @ 22:37:08
URL: http://lillavaochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0