Gabriel tog sovmorgon

Vet ni när vi vaknade idag? 9.45! Helt underbart :-) Känner mig så utvilad!

Börjar jobba 15.30 ikväll så jag skippar någon promenad nu så går jag bade dit och hem istället. Har ju bestämt mig för att jag ska börja promenera 2 gånger om dagen. En gång med Gabriel och en kvällspromenad när han har somnat, igår började det ju regna när precis när jag skulle gå så jag stannade inne och såg Lyxfällan istället.

Nu ska jag hämta en kopp kaffe och sen ringa energibolaget, vi har fått en helt galet hög elräkning så jag hoppas verkligen att de gjort fel någonstans.. Eller så är det "sluträkningen".. Vette tusan. Roligt var det då inte!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hurrudu! Säg till om det är något ni vill ha från Ikea nu när vi åker då, bara hojjjjta :)

2010-05-15 @ 00:00:35
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0