Garderobrensning

Ikväll antog jag mig projektet garderobrensning. Det projektet lär nog fortsätta hela veckan! Jag är verkligen sämst när det gäller att hålla ordning i garderober och skåp, kastar bara in allt skräp! :-) Så alla garderober i lägenheten får sig en omgång! Blir att fixa med detta på kvällarna då Gabriels somnat, det är då man får mest gjort :-) På dagarna är det svårt att sortera eller så då han ska vara med och pilla på allt! :-) Förhoppningsvis sover han lite längre imorgon så ska jag kliva upp tidigt och stöka undan lite innan Victoria och Ebba kommer hit.

Nu borde jag nog lägga mig så jag orkar upp imorgon, för är det inte fortsatt rensning så är det lilleman som vill ha uppmärksamhet :-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gabbe, vad gulligt! :) Jooo. Imorgon ska jag hälsa på min kusin en sväng, men det blir mot kvällen, och på torsdag ska vi kanske till Luleå för Peder fyller år :) Så imorgon under dagen, om jag inte åker på nå jobb dvs? Det är liiite pack-stök här, men det kanske ni klarar av ;)

2010-05-11 @ 09:37:02
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jo, jag har faktiskt också rätt fullt upp i veckan, så nästa vecka blir bra! :) Bokstäverna hittar du på Åhlens här i stan! kram!

2010-05-11 @ 18:28:53
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0