Godmorgon måndag!

Imorse tyckte lilleman det var morgon 6.40. Helt okej för mig även om jag gärna hade sovit lite längre.. ;-)

Idag hade vi tänkt gå upp en sväng på stan. Gabriel behöver en solhatt och lite uppdateringar i 74 garderoben. Han ska ju snart få byta storlek och eftersom sommaren är på ingång tänkte jag satsa på mycket kortärmat, men det är inte det lättaste att hitta kortärmade bodys till pojkar. Men något ska jag nog kunna hitta! Och sen så ska vi på bvc kl 15! Tycker fortfarande bvc är jätte bra, framför allt då för att veta hur Gabriel växer. Vi har ju gått oftare än "normalt" då jag tyckt det varit så skönt att 1 gång i månaden få veta hur han ligger till. Kommer faktiskt fråga om vi får fortsätta med det tills han fyller 1 i alla fall, det blir ju bara 2 gånger till så.

Nu ska jag hoppa in i duschen.. Verkar bli en varm dag idag. Måste nog kolla lite kläder till mig själv också. Har ju inga sommarkläder som jag kommer i :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0