Hanteringen av barnvagnar

Nästa gång vi flyger med vagn kommer jag definitivt ha en mindre och smidigare vagn, edgen var verkligen superklumpig, men jag är samtidigt glad över att vi inte tog scootern. Vi fick en sådan plats på hemresan så att jag såg när de lastade in bagaget i flyplanet. På Arlanda kastade de den typ 1½ upp och ned, det är ett under att sufletten inte gick sönder alltså. För det var ingen liten smäll! Det var som att det var en boll han bara kastade iväg. Sen på Kallax så kastar de en annan vagn PÅ vår vagn! Visserligen var det en lättare vagn men den hade ju också skyddsplast och kunde lika gärna stått på marken! De behöver ju inte hantera vagnarna som glas, men lite förskiktigare tycker jag faktiskt att de kan vara! Så nästa gång vi ska ut och flyga med Gabriel blir det utan tvekan en resevagn :-)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Erat hus ;)

2010-05-06 @ 19:58:23
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hahah, precis. VÄLDIGT långt ;-) Det måste vi absolut!

2010-05-06 @ 20:21:55
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0