Solhattar

Blev 2 solhattar till lilleman idag, en enkel vit och en blå med bamse. Till mig själv hittade jag absolut ingenting och det är så otrolig frustrerande att inte kunna ha några kläder. Att jag inte satsade seriöst på att gå ner i vikt direkt efter förlossningen, nåja. Började ju mitt "nya nyttiga liv" förra måndagen så på ett par veckor borde det väl hänt i alla fall något! Men jag behöver ändå kläder nu. Har ingenting nertill som passar, så det får bli en Luleå-tripp när jag får pengar. Just nu känns det som att jag bara vill sitta inne och ruttna hela sommaren.. Har varit skitledsen hela dagen, dumma mig.. Gjorde en beställning från H&M men det skulle inte komma förrän i slutet på juni så det känns ju ganska meningslöst.. Sen så hade Gabriel inte växt så mycket heller när vi var på bvc så det kändes också lite i hjärtat. Han väger nu 7220 gram, 69 cm lång och huvudomfånget är 43,8 cm. Han har passerat 7-kilos strecket i alla fall :-) Eftersom min dag varit lite sisådär kommer det inte något 10-månaders inlägg ikväll, Gabriel blev ju 10 månader idag! Men imorgon ska jag fota och skriva ner lite :-)

Nu ska jag bege mig ut på en kvällspromenad och rensa tankarna lite.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är så synd att det alltid tar sån tid att få kläderna när man beställer dom! Har en till klänning som ska komma, och den beställde jag ändå för några veckor sen och den kommer också i slutet på juni. As-länge dit ju (!) Du får ha det som ett mål, typ när kläderna kommer så ska du ha gått ner lite, eller något sånt, det kanske peppar dig! :) Kram pårä!

2010-05-17 @ 20:48:58
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Britta

Gabriel är perfekt!

Ni kunde inte ha skapat en mer fantastisk människa.

Visst, han är "liten", men med världens största hjärta och charm - det viktigaste är att han mår bra och är lycklig. Och det vet vi båda att han mår!



Och han har världens finaste mamma!

Älskade, vackra vän.

I sommar promenerar vi ihop och jag vet att du inte kommer ha några svårigheter med att tappa dina kilon som du vill bli av med...för jag vet någon som kan vara ganska envis ; )



Älskar er!

2010-05-17 @ 20:51:57
URL: http://sixth.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är vacker! :) Sådeså!

2010-05-17 @ 23:26:40
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0