100511

Vi har haft en bra dag idag! Orkade inte kliva upp med S imorse så jag sov vidare till 7.30 då Gabriel slog upp sina stora blå :-) Då åt vi frukost tillsammans, Gabriel fick sig ett morgonbad och så började jag städa/rensa. Gabriel höll sig förvånadsvärt lugn och jag fick ändå en hel del gjort! Men det är mycket kvar än, att man samlar på sig så mycket skit hela tiden! Skönt att kasta iväg lite i alla fall :-)

Och så har vi ju haft Victoria + Ebba och Malin + Stina på besök. Jag och Vigan käkade sushi och jag tyckte faktiskt det var jättegott :-) Sen när de gick hemåt gick jag och Gabriel ut på en promenad och mötte upp S efter jobbet och så handlade vi middagsmat på Coop. Hade tänkt hinna ut på en kvällsprommis själv ikväll men det blev lite sent så det får vara.

Nu ska jag fortsätta med mitt skitgöra! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0