Ledig imorgon

Blev precis avbokad jobbet imorgonkväll, har ju dock fortfarande rätt till mina 5 timmar. Men får se om jag tackar ja till resurs. Beror lite på var och när det blir! Behöver verkligen pengarna då det är så himla mycket som händer i juli månad.. Boden alive, bröllop, födelsedagar och Gabriels födelsedag framförallt!

Imorgon kommer förhoppningsvis Gabriels födelsedagspresent som jag har beställt! Har inte bestämt ännu om jag kommer visa den nu eller om jag väntar tills den är på plats :-) Hoppas bara den är lika fin som på bilden! Det blev precis det jag ville ha så jag är än så länge supernöjd!

Sitter just nu på ikeas hemsida och kollar vad som ska inhandlas på den kommande ikea-trippen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0