Skitväder

Vi skippade stan idag. Vädret växlar mellan regn - hagel - sol så vi stannar hemma och fixar. Måste ju packa upp allt ur resväskorna och så måste dammsugaren gå ett varv runt lägenheten. Ska kila förbi Malin och Stina på en stund också, de bor ju bara tvärs över gatan så :-) Men det blir nog en sväng på stan senare idag i alla fall!

Nu har jag föressten ringt hyresvärden och "beställt" omtapetsering i vardagsrummet :-) Vet dock inte när det blir, men det är tydligen rätt lång väntetid, men jag hoppas det hinns innan Gabriel fyller 1 i alla fall.. Herregud, känns helt sjukt att säga att han snart är 1 år.. Min lilla bebis håller på att bli stor! Tycker han ser så stor ut nu, i ansiktet. Som ett barn i litet format :-) Han har som tappat de där bebisdragen. Min fina kille, jag älskar honom bara mer och mer för varje dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0