101125

Idag har varit en bra dag! Sovmorgon till 9 > Britta kom hit med sushilunch > jobb 15.30-20.30 > 30 minuter crosstraining.

Imorgon är det ytterligare jobb som gäller och när jag slutat måste jag kila till stan och köpa det sista julpyntet. Hoppas att de ska ha kvar några småtomtar på Bobutiken, har förälskat mig i den viiita! Sen är det lite annat småplock som måste handlas. Och påtal om att handla, idag fick jag hem rabattcheckar från H&M på 600:-. Först blev jag himla glad, tills jag insåg hur mycket jag handlat därifrån det senaste året för att få dom. Nåja, det känns ändå roligt med lite rabattcheckar nu när det snart börjar vara dax att köpa lite nytt till garderoben! Och en annan grej, är att sen förra månadens 25e har jag handlat för 0:-. Inte en endaste liten onödig pryl har jag köpt. Det är inte likt mig, och trots att jag vet att jag ibland handlar lite för mycket så tar jag så illa upp när folk kommenterar det. Det är ju liksom min ensak. Så det firar jag med att göra av med pengar imorgon istället! Skämt åsido, men julpynt är väl en rättighet, eller?!

Nu ska jag sätta mig och beställa julkort!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, du får handla hur mycket du vill :D Folk bryr sig väl bara med avund, brukar vara så. Jag ska bli tokbra på att tänka ekonomiskt nu har jag bestämt, men julpynt MÅSTE man få köpa. Toddelihooo!

2010-11-26 @ 07:45:03
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Maria

600 kr??? shiiit, nu blev jag nästan lite avis :)

2010-11-26 @ 16:20:43
URL: http://slaria.blogg.se/
Postat av: Kristina

Om du handlar mycket; vad sjutton gör jag då :-O?? Då måste jag vara total maniker i shopping... Vilket jag iof kanske är ;-) hihi! Men att folk bryr sig, vad man än gör är det säkert någon som bryr/ stör sig :-P

2010-11-26 @ 16:48:06
URL: http://lillavaochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0