Cross

Det är så härligt att träna! Hade kunnat stå en evighet på crosstrainern imorse om det inte vore för att jag var tvungen hem så Simon kunde kila iväg på jobbet, men 65 minuter fick räcka! :-) Blev såklart lite styrketräning också, men det är inte lika roligt. 

Jag och lillebus har varit ut med pulkan även idag, men det blev bara ett par minuter för sen höll han på att somna! Och det såg inte alls bekvämt ut så då gick vi in en stund och har legat och myst på soffan och nu vilar han och det ska faktiskt jag också passa på att göra.

Skulle boka in mig på ett pass ikväll men step in´s hemsida funkar inte! Tokigt! Fast jag har väl egentligen bestämt mig redan för att vara hemma med mina älsklingar istället, hinner ju träna imorgon :-) Men det är bara så svårt att matcha in träningen med S arbetstider så det gäller att passa på när tillfälle finns!

Nu ska jag ta min efterlängtade powernap! Och när S kommer hem från jobbet har han med sig mat från Dagoberts, nam nam! Orkar varken med att handla, laga mat eller diska idag.


Kommentarer
Postat av: Elina

Okej, men det var ju inte allt för långt bort. Förstår att du längtar, så mysigt! För övrigt.. Mat från dagoberts, fy sjutton så gott!

2010-11-08 @ 16:06:02
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Britta

Vad duktig du är! (jag säger det igen, och igen och igen)



2010-11-08 @ 17:38:13
URL: http://brittalindmark.wordpress.com
Postat av: Maria

Shit vad duktig du är! Blir själv peppad när jag ser hur andra tränar o sliter, så ska också ta tag i det.. snart ;D

2010-11-08 @ 20:25:41
URL: http://slaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0