Farsdag och smörgåstårtor

Idag har Simon varit med om sin andra farsdag. Han blev dock utan present, fyyy mig! Har inte blivit av att beställa det jag tänkt bara. Istället fick han en massa pussar och kramar av oss. Gjorde "små" smörgåstårtor på morgonen som vi åt till middag. Mumsigt! Min mage blev som en ballong av det ljusa brödet, var tvungen lägga mig och vila en stund efteråt. Har ju inte ätit bröd på snart 8 veckor!

När jag vilat färdigt tog jag och Malin en promenad i kylan. Pratade om allt möjligt och konstaterade ännu en gång att vi ses alldeles för sällan. Att vi ska vara så himla dåliga på att träffas? Skönt att ta sig ut i alla fall, jag är alldeles för dålig på att ta mig ut på promenad.

 
Som ni ser är det inga mästervärk direkt, men de var inte alls lätta att dekorera. Det är alltså 4 tårtor totalt och gjort på polarbröds "vetevikare" och innehöll skinkost, vispad grädde och rökt skinka. Som stora ost- och skinksmörgåsar var det ;-)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, så gulliga! Och dom ser gooooda ut... jag har varit sugen på smörgåstårta i flera dagar nu! Dock är jag en rund boll efter denna helg, nu orkar jag inte äta mer! Kan vi inte ta oss till gymmet tillsammans i veckan? :)

2010-11-14 @ 21:44:22
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Johanna

Morgonpass passar bra, då får man det bortgjort!

2010-11-14 @ 21:57:00
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Kristina

De blev ju jättesöta!!

2010-11-14 @ 21:57:05
Postat av: victoria

Dom blev ju jättefina :-) har ni invigt perkolatorn än?

2010-11-14 @ 22:16:11
URL: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0