Ingen sovmorgon här inte!

Igårkväll när jag ställde alarmet på 5.45 (åt Simon) tänkte jag "åh vad skönt det ska bli att få ligga kvar en stund efter det". Jag älskar nämligen att bara ligga och dra mig i sängen när jag vaknat, och det händer ju inte så ofta när man är småbarnsförälder. Tji fick jag, 5.35 tyckte lillebus det var morgon! Så det var bara att masa sig upp, dessutom vaknade jag med huvudvärk så det var inte den bästa starten på denna morgon.

Gabriel har varit jätte gnällig på morgonen, ingenting har varit bra. Han är jätte snorig och hostar så jag förstår att han inte är på topphumör. Nu vilar han och jag passar på att njuta av lugnet :-)

Efter lunch hade vi tänkt ta oss ut på en promenad och så kika förbi stan och köpa vintermössan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0