It´s all about priorities

Det var så skönt att komma iväg på egen hand idag. Åkte ju med Johanna och Daniel till Luleå. Har i princip bara varit ensam hemma i veckan så idag fick Simon och Gabriel lite pappa&son mys.

Det blev ingen diskmaskin, efter många om och men bestämde vi oss för att vänta. Visst, det var det ett kanonpris men det kommer fler tillfällen. Kanske man kan slå till på mellandagsrean. Vi har också besämt oss för att avboka hotell i Piteå. Känns verkligen jätte tråkigt då vi båda såg framemot det så himla mycket, men vi kommer inte kunna slappna av efter allt som varit denna vecka då läget verkar försämras så vi får ta det efter nyår istället.

Kom i alla fall inte tomhänt ifrån Elgiganten, en perkolator fick följa med! Den lilla vi fått låna av mamma har även den gått sönder i veckan. En C3 blev det, inte i borstad stål som jag helst ville ha, men jag kände att det inte var värt 200:- extra för en sådan småsak.

Hämtade ut fotona från 1-års fotograferingen också och de är helt galet fina, eller modellen är galet fin rättare sagt! Köpte ramar och passepartouts på Gallerix också. Allt fanns dessvärre inte, så jag får vänta tills nästa IKEA-tripp till att köpa den sista. Det kommer bli så fint och livligt här hemma med foton på vårat lilla hjärta! Det blev ett dyrt kalas alltihopa, men det är så värt det med tanke på vilka fina minnen man får!

När jag kom hem var Linn redan här och vi hann umgås en stund innan hon var tvungen kila till jobbet. Och då hann vi inte vara ensamma länge så kom Kristina och Vendela hit. Och som jag skrivit tidigare, Gabriel tycker verkligen om lilla V. Och det är ju inte så konstigt med tanke på hur sockersöt och omtänksam hon är! :-)

Nu ska jag alldeles strax ta tag i disken efter middagen.. Uh.. Men jag intalar mig själv att jag skulle tycka det var lika jobbigt att plocka in disken i en diskmaskin, och när man väl står vid diskbänken kan man ju lika gärna diska förhand..
Nåja, vi har haft en toppendag hur som helst med fina vänner! :-)


Kommentarer
Postat av: Victoria

blev det en högblank som vi har? och vad fick ni ge för den?

2010-11-13 @ 19:20:50
URL: http://vigan.blogg.se/
Postat av: Maria

Usch vad jag måste förstöra för dig nu haha.. Men diskmaskin är verkligen UNDERBART! Jag avskyr att diska och innan vi hade diskmaskin väntade jag tills allt (då menar jag precis allt) porslin/bestick osv stod smutsigt på diskbänken innan jag tog tag i det. :)

Förlåt.. men tro mig, diskmaskin är en bra investering!

2010-11-13 @ 20:22:33
URL: http://slaria.blogg.se/
Postat av: Sussie

Jag säger detsamma som ovan, finns inget underbara än en diskmaskin! Det är verkligen den enda prylen man behöver i sin bostad - UNDERBART! Du kommer förstå vad vi menar när ni väl skaffat en!

2010-11-14 @ 22:48:39
URL: http://sussiesgodsaker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0