Kaffe!

Det blev hemmamys ikväll. Och alldeles underbart var det. Jag älskar verkligen dessa stunder när vi är tillsammans alla tre, det förgyller vardagen ♥ Mina fina, bästa killar, vad vore livet utan er?

Och lillebus har då verkligen bevisat att han är våran son! Än så länge pratar han ju inte mycket, mamma, pappa, hej, off off (voff voff), nä (nej), nam nam och det sista tillskottet i ordförrådet ka, vilket alltså är KAFFE hihi! Både jag och Simon är ju storkonsumenter av kaffe så det är ju lite roligt faktiskt att det är ett av hans första ord. Han har faktiskt smakat några droppar kaffe också. Jag hade nämligen en kaffekopp på vardagsrumsbordet (med översikt såklart) och Gabriel pekar på kaffet och börjar smacka. Han tittar på mig och så på kaffekoppen ett par gånger och på en mikrosekund har han doppat sin tutte i koppen och så snabbt in i munnen igen. Då kunde jag verkligen inte hålla mig för skratt, sötnöten våran! Och han ska alltid låtsasdricka kaffe ur våra muggar, han lägger alltså bara munnen emot. Och hos sin farmor leker han oftast med en termos och leksaksservis. Det kanske sitter i generna? ;-)

Nu sitter jag med färg i ögonbrynen och ska alldeles strax plocka dom, AJ! Om jag ändå kunde hålla efter så jag slipper plocka dom i en evighet varje gång, men jag lär mig aldrig! :-)


Bilden är lånad från Vigans blogg från igår då de var här!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Hihi vad rolig han är.

Jag avskyr också att plocka så jag använder Depends ögonbrynskniv, mkt enklare och smärtfritt

2010-11-09 @ 07:56:39
URL: http://eester.blogg.se/
Postat av: Ida

Sötunge! Sådan mor sådan son brukar man ju säga :-) Då skulle du ha sett Jean-Pierre Bardas ögonbrynsskola på Förkväll igår (som jag av en händelse sappade förbi). Var faktiskt rikigt lärorikt! Finns säkert på Tv4 Play..

2010-11-09 @ 09:15:25
URL: http://iandwe.blogg.se/
Postat av: Vi2blir3.se - Malin

Jag har försökt färga mina ögonbryn nu under graviditeten och färgen vill verkligen inte riktigt fästa.. måste ju vara hormonerna för annars brukar jag se ut som en uggla när dom är nyfärgade ^^

2010-11-09 @ 14:59:59
URL: http://vi2blir3.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0