Ge mig.

Ikväll sa Simon till mig att vi borde köpa en diskmaskin. Elgiganten har nämligen öppnat i större lokal i Luleå och de hade en fullstor diskmaskin för halva priset nu under helgen. Jag vill verkligen ha en diskmaskin! Det hade förenklat vardagen så mycket och sparat en massa tid. Diskar ju typ 6-8 gånger per dag, och det är en såndär evighetssyssla som jag verkligen ogillar. Hm, men då kommer den där pengafrågan såklart. Och det känns lite som att det är diskmaskinen vs. hotellnatt i Piteå nästa helg. Jag gillar inte att behöva prioritera. Vill ju båda så himla mycket! Men diskmaskin känns mer nödvändigt i det långa loppet. Gaah! Jobbigt när det är så mycket man vill. Har hittat ett köksbord också, men det får då definitivt vänta tills nästa år. Ge mig en miljon tack. Jag är inte troende, men snälla snälla Gud om du finns - kan du göra så att vi vinner på lotto imorgon? Har ju faktiskt tippat.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Ni kanske kan göra så att ni köper en diskmaskin och inte åker till Piteå utan istället stannar hemma och låter Gabriel sova borta ändå. Det är faktiskt guld värt det med även om det inte är samma sak :-), men bara saken att slippa nattning, tidig uppstigning, frukost och påklädning är rätt skönt!

2010-11-12 @ 21:48:28
Postat av: Julia

Vi har väl mer eller mindre bestämt oss att inte åka hur som helst, med tanke på att som händer runtomkring nu. Och ditt "tips" var superbra, det tråkiga är bara att det nog inte skulle funka av lite olika skäl..

2010-11-12 @ 22:25:38
URL: http://julialindholm.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Diskmaskin är bara såå underbart att ha. Vi köpte den på elgiganten till svärmor idag och den var grymt grymt fin, så passa på. Och dom hade fri hemkörning av den också:-) Fast det skulle ta någon dag isf. Än så länge fanns det kvar, men det var sjukt mkt folk där.

2010-11-13 @ 00:07:45
URL: http://eester.blogg.se/
Postat av: Elina

Psst, visst skickar du ett sms om ni vinner på lotto. ;) Men jag förstår dig verkligen angående disken, och jag håller med dig. Ibland känns det jobbigt att t.om laga mat bara för att man vet hur mycket disk det blir efteråt..

2010-11-13 @ 11:15:27
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0