Min dödssynd: Frosseri

Det blev ingen afro idag, istället blev det köttsoppa hos min mormor där också min älskade moster Veronica var på besök från Skellefteå. Jag åt mig verkligen proppmätt, mest kött och mumsig klimp plus rabarberpaj med vaniljvisp till efterrätt. Ooops, inte bra med tanke på att jag åt lunch och tanken från början var att dricka en shake till middag! Men gott var det, och trevligt. Så imorgon måste jag ta en långpromenad på förmiddagen och ett gympass när S kommer hem från jobbet. Gruvar mig för att träna när det är som mest folk där, men jag måste kompensera för mitt frossande idag. Alltså jag är fortfarande ruskigt mätt och det är ingen skön mättnadskänsla vill jag lova.

Har precis hämtat dessertsetet hos Linda och det var finare i verkligheten och alldeles lagom storlek. JAG vill ju leka med det nu! Ibland är det inge bra att vara tidig med julklapparna ;-) Jag är så materiell av mig, blir helt till mig av ett dessertset gjort av polyester, haha! Det är många som frågat vad lillebus vill ha i julklapp, så här någongång ska jag knåpa ihop en lista och lägga upp här på bloggen. Det blir liksom enklast så!

Nu ska jag fortsätta titta på Desperate Housewives och sen är det sova som gäller.

Kommentarer
Postat av: Gammelmostern

Man behöver nog frossa någon gång ibland :) Bara man inte får så dåligt samvete sen. Istället tänka att det här förtjänade jag.



Egentligen borde man fråga vad mamman vill ha till Gabriel ;) Om han nu inte sitter och pekar i en leksakskatalog vad han vill ha. Vore iofs roligt ;)

2010-11-03 @ 09:23:38
URL: http://mypiece.blogg.se/
Postat av: Gammelmostern

Haha, jo och lite snören till :) Gillar Gabriel gåbilen förresten?

2010-11-03 @ 12:21:05
URL: http://mypiece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0