Sovmorgon!

Lillebus sov till strax efter 9 imorse, andra dagen i rad. Undrar om det beror på den extra halvtimmen vi har hållt honom vaken de senaste kvällarna eller allt bus med Simons farbror? Båda delarna tror jag :-) Simons farbror är nämligen här på besök från Skåne och Gabriel är helt toookig i honom!

Var ju och tränade på morgonen. Testade roddmaskinen och jisses vilken effektiv pryl! Kände verkligen hur alla muskler jobbade, speciellt övre ryggmusklerna. Fick ju några till maskiner också och det blev mycket fokus på ben, lår och rumpa. Och det gillas ju, vill gärna bli av med mina ridbyxelår som det så fint kallas. Avslutade med 40 minuter på crosstrainern till reprisen av amerikanska Biggest Loser och det är ju så motiverande att se andra i sin viktkamp träna så svetten rinner! Åh, tänk att få träna med Jillian och Bob. Vilken dröm!

Nu tänke jag ta tag i att städa sovrummet. Bombnedslag AB därinne. Det går fort bara jag sätter igång, men det är ju just det som är problemet. Jag skjuter gärna upp sånt!

Kommentarer
Postat av: Elina

Det spelar ingen roll, så länge vi inte stör så kommer vi gärna till er. :) Efter lunch, 12-13 någon gång kanske?

2010-11-23 @ 23:57:13
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Victoria

Simon har fixat det till mig, man kan inte lägga upp bilder men det kostar ingenting. Kan visa dig nästa gång vi ses!

2010-11-24 @ 20:17:24
URL: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0