Mysiga tjejer!

Vi har haft en helmysig eftermiddag tillsammans med Elina och Saga. Saga är verkligen ett litet sockertroll, så charmig! Hon och Gabriel satt brevid varandra i soffan och hon skulle minsann pussa Gabriel, han satt dock som förstenad! Lite chockad blev han allt.

Annars har det inte hänt mycket idag. Gymmet på morgonen och så ringde bemanningsenheten tidigare och jag blev bokad på lite jobb fram tills mitten på januari. Trist bara att jag inte kan tacka ja till allt då vi måste pussla ihop med Simons schema, men någongång runt 10 januari börjar inskolningen på dagis så när det är klart är det bara till att jobba. Hoppas dom ringer från barnomsorgen imorgon, annars så ringer vi på fredag. Och så hoppas vi ju på lite goda nyheter därifrån!

Häromdagen slog det mig att jag har ju en tatueringstid i januari. Herregud. Och jag börjar ångra mig angående motivet. Kommer absolut inte att avbokar tiden, var ju 5 månaders väntetid så och jag har drömt om en tatuering i många år. Har börjat tänka tillbaka på min "ursprungsidé", men frågan är om tatueraren går med på det eftersom tiden bokas efter storleken, och den är pyttelite större. Gaah. Det är ju inte så "bara", den ska ju trots allt sitta där resten av livet.

 


Kommentarer
Postat av: Elina

Haha, så söööta bilder alltså. :) Och vem vill inte pussa på charmtrollet Gabriel. Tack för idag, kram!

2010-11-24 @ 20:52:32
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Liselle Johansson

Vilka söta små barn :)

Nu kommer jag inte ihåg exakt alla grejer man mätte med BIA. I stort sett är det ju samma grej men lite fler staplar med Herbalife. När jag åt PreNet fick jag betala för varje mätning...hur fungerar det för dig? Med Herbalife ingår scanning så länge du använder produkterna. Om du vill så kan du ju komma och lyssna på nästa hälsoträff så kan man informera mer. :) Är ju mest en rolig grej och man får prova produkterna och jämföra ;P

Mina reslutat var bra :) Sammanställde och nu har det gått framåt trots sjukdom...yayy!! :D

Bra jobbat på gymmet! Längtar tills jag får börja träna igen :)

2010-11-24 @ 22:42:06
URL: http://smafotter.blogg.se/
Postat av: Ida

Gud vad söta dom är! Man kan inte annat än le när man ser bilderna :-)

2010-11-25 @ 09:52:33
URL: http://iandwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0