Våran tisdag

Glädjen efter min BIA byttes på bara ett par sekunder ut mot tårar och oro.. Hua..

Britta har varit hit idag. Lillebus blev överlycklig och ville visa henne alla sina leksaker i sitt rum, gullungen! Det är härligt att hon är hemma nu i några dagar.

Ikväll har jag och Gabriel varit hos Johanna och Daniel. Lika roligt som alltid! G hittade sig en ny lekkompis (Daniel) och han ville inte riktigt därifrån när det var dax att kila hemåt. Jag fikade faktiskt 2½ blåbärsmuffins, åh. Jag kunde inte tacka nej, dom så himla goooda! Hoppas jag har möjlighet att ta mig iväg och träna i veckan. Jag behöver det verkligen.. Kanske att min snälla mamma kan ställa upp som barnvakt..?

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och vänta på att mitt stora hjärta kommer hem ♥


Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Det gör jag så gärna :)

2010-11-16 @ 22:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0