Chokladsugen..

Det blev en runda på stan idag. Köpte strumpor åt mig och det vita kakfatet från Koziol till lillebus i julklapp. Nu ska bara fikat beställas! Och det gör jag nog redan ikväll faktiskt! Internetshopping är ju ett perfekt fredagsnöje! :-)

Ska ställa mig och laga lite mat också att ha med på jobbet imorgon, blir ju som borta från morgon till kväll.. Då får killarna det enkelt till middag också! Simon jobbar även han den här helgen, dock bara korta pass så Gabriel ska vara hos sin farmor 5 timmar under dagen imorgon. Det kommer nog gå bra, han brukar kunna roa sig där i lekrummet :-) Hon är ju som jag skrivit tidigare dagmamma så där finns det hur mycket leksaker som helst!

Är i valet och kvalet om jag ska äta mina kinder maxi ikväll.. Är galet chokladsugen, men är det verkligen värt 236 kalorier? Har fått höra både idag och igår att det syns att jag gått ner i vikt och det känns ju verkligen SUPERKUL! Har annars haft en ganska negativ dag då jag känt att jag aldrig kommer klara detta, och hur kämpigt det kommer bli att hålla vikten sen. Ja.. men på måndag får jag äntligen träna igen så då kommer det nog kännas lite bättre.. Idag har jag bara känt mig som världens onyttigaste människa trots att jag kört på med PREnet som vanligt! Det tog inte många gånger så var jag beroende av träningen!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är bara kämpa på, du är jätteduktig! Och det syns! :) Jag är väldigt opepp till PREnet för stunden, känns som att jag inte lär mig ett skit, och att det mest är en genväg. MEN jag ska försöööka peppa igång mig.

2010-10-30 @ 01:52:30
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0