Cry Baby

Idag har de flesta bloggar handlat om kanelbullebak då det är kanelbullens dag idag, jag gillar inte kanelbullar så här bakas det inga! Däremot tycker jag det är värt att uppmärksamma att det även är djurens dag och internationella barndagen idag!

Knäskurade lillrummet idag och det var verkligen ingen höjdare för varken knäna eller humöret. Men det blev ju rent och fint efteråt. Har varit på en kortare promenad och förbi Step In och handlat lite "mat" och bokat om min tid för BIA-mätningen till fredag. Min rådgivare är hemma med sjukt barn så jag får vänta ytterligare ett par dagar, men det känns faktiskt bra för då hinner jag motionera lite mera vilket förhoppningsvis leder till några hekto minus på vågen. Jag har verkligen inte gjort mitt bästa de här veckorna så jag blir väldigt nöjd med 2½-3 kilo. Har ju varit jätte nogrann med maten så den biten är jag stolt över!

Har lipat till finalen av Biggest Loser USA ikväll och byggt ihop förvaringsmöblen i reklampauserna. Jag blir verkligen peppad av BL, kan dom så kan jag!

Och ikväll precis innan läggdax tog Gabriel 4 steg helt själv!! Han var så stolt efteråt och vi också!! Det är underbart att få se honom utvecklas och lära sig nya saker :-)

Kommentarer
Postat av: Emmelie och Lea

Åhh dom första stegen:-) Man blir så himla stolt, en stor milstolpe... Heja Gabriel:-)

2010-10-04 @ 22:17:33
Postat av: Elina

Oh, hejja hejja lilleman! Vilken tid var det där på Torsdag btw? :)

2010-10-04 @ 23:53:47
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Elina

Det kan jag då tänka mig. Själv hade jag nog börjat gråta för att jag hade yckt att det var så stort. Men då gråter jag över allt iof. :) Okej, bäst att jag skriver upp det!

2010-10-05 @ 09:06:57
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Gammelmostern

Men det kanske ser godare ut än vad det är :P

Duktiga sötnosen som snart kommer att gå (springa) hur mycket som helst.

2010-10-05 @ 09:49:28
URL: http://mypiece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0