Dålig start på dagen

Vaknade på helt fel sida idag. Känner mig irriterad och jag önskar egentligen bara att det skulle bli kväll nu så att jag får gå och lägga mig igen.

Hade behövt måla sista varvet i Gabriels rum idag, men det hinns tyvärr inte med. Vill bara få det klart nu..

Ikväll ska jag på tjejmiddag hos Elina. Det kommer säkert bli jättetrevligt, men just nu har jag verkligen svårt att vara positiv. Men sånt brukar gå över.. Jag skippar vinet, det om någonting är ju onyttigt så det känns som att då förstör jag bara den här senaste 1½ veckan! Men visst är jag sugen! Sparar mig dock till nästa helg då vi beställt mousserande vin, choklad och frukt till hotellrummet :-)

Nä, om man skulle passa på att städa lite medan lillbusen vilar..


Kommentarer
Postat av: Johanna

... nuuuu är du nog gladare när lillrummet är FÄRDIGT! Vi har varit SÅ duktiga, tycker jag! :) Ha så mysigt ikväll!

2010-10-01 @ 16:17:34
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0