Fin fint!

Jag och lillebus har haft en toppendag i LÅ! Gabriel är en riktigt gottegris och älskade fikat :-) Han böjde sig fram och gapade STORT när Mari höll i skeden med tårta, sötnöt! Även jag fikade lite. Min tanke var ju att jag skulle vara helt utan sötsaker till min första BIA-mätning, men den blev ju uppskjuten ett par dagar. Så jag unnade mig! Och det var gott, om än lite ångestladdat! Knäppte knappt några kort, men jag ska be Mari skicka de hon tog!

Ikväll har vi ju fixat i Gabriels rum. Borrade dock inte upp allt som jag tänkt då det inte alls skulle blivit som jag föreställt mig, men jag är så himla nöjd med förvaringen i rummet. Får plats med så mycket både i OCH under! Ni ska få se sen. Smartaste barnrumsförvaringen liksom, enligt mig då ;-) Ville ha något där man inte skulle se stöket kring leksakerna hela tiden, och ja.. mission accomplished! Imorgon ska det städas och möbleras!!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Haha! Ja, han ÄLSKADE verkligen tårtan, han riktigt jagade skeden :0) Så SÖT!

2010-10-07 @ 00:43:10
URL: http://sussiesgodsaker.bloggproffs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0