I ♥ my kid

Imorse älskade jag Gabriel lite extra mycket! Han har sovit från 20 igårkväll till 8.40 imorse, utan ett endaste uppvak! Det var underbart! Tänk vad lite sammanhängande sömn kan göra för humöret. Det som var mindre roligt att vakna till dock var regn och rusk ute, men inget kunde förstöra min morgon.

Har haft besök av Linn på förmiddagen. Hon och Gabriel fikade på hans rum, hihi. Inge fika dock, men det är bara till att använda fantasin! Vi har bestämt att vi ska ge mjukisfika och kakfatet åt Gabriel i julklapp. Satt och knåpade ihop en beställning på bestkids.se igårkväll men jag skickade aldrig iväg den, men nu vet jag i alla fall vad jag ska beställa. Chokladbollar, kanelbullar, biskvier och semlor :-) Även dessertsetet från IKEA, så om någon ska dit innan jul kan ni väl hojta till? Funderar på en IKEA-tripp själv snart, men det fanns dessvärre inte inne nu och stod heller inget leveransdatum :-/

Idag var det planerat att glasskivan jag beställt från IKEA skulle komma, men ingen avi kom med posten. Vill ha den nu ju! Jag har inget tålamod till att vänta på saker och de har redan skjutit upp leveransdatumet en gång.

Senare idag ska jag och mamma förmodligen åka en snabbsväng till Storheden. Ska köpa bordslampan som vi fick av henne förra månaden men som var trasig. Ska bli härligt med en mysig lampa nu när det är så mörkt om kvällarna!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Har blir det också mer fika i julklapp, tänkte faktiskt också beställa från Bestkids.se, de har ju så fin trämat där! Är väldigt sugen på klubborna och en tårta därifrån till busungen!

2010-10-20 @ 14:34:20
URL: http://lillavaochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0